Just cause because we're outlaws, yeah!

I beg to dream and differ,
From the hollow lies,
This is the dawning of the rest of our lives.

Green day - Holiday.

Green day var mina idoler när jag var liten, och jag tyckte att Billie Joe Armstrong va skitsnygg, jag sa till mamma en gång ''När Green day dör, dör jag också'', haha! Jag hade 5 posters med Green day på väggarna, massa ''pins'' på väskan m.m. Guuud jag var helt förälskad i hela bandet, hehe...! Tror det var så min ''emo-period'' startade... Tack Green day! 

Nu har jag börjat lyssna lite på dom igen, och jävlar vilka minnen man får! Massa jävla flashbacks på hur jag spelade sönder låten ''American idiot'', och när pappa bytte skiva i bilen och tog ur Green day skivan började jag gråta så till slut stoppade han in den igen, haha!


Lovely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: