konstig kväll...

Godmorgon på er!

Igår kväll kom Sofia typ vid 7, vi såg några avsnitt av Simpsons medans jag fixade mig och bytte kläder. Sedan sprang vi upp till bussen och åkte till stan. Väl nere i stan fick vi vänta en kvart på Parre, Niklas, Max, Rasmus och en till kille. Sedan tog vi bussen till drakstaden, hehe. Varken jag eller Sofia hade varit där förut, så det var ju lite kul. Vi hoppade några gånger i skumgropen också, har en video på det så jag ska se till att få över den på datorn.

Det var ganska mycket folk där i början, men sedan drog Parre och dom och då var det bara jag, Sofia, Nisse, Oscar och deras kompis. Också någon konstig 22 åring? Vi satt i skumgropen och snacka och hade faktiskt riktigt kul! Ungefär halv 1 så drog vi därifrån, dom gick hem till Nisse i Nacksta och jag och Sofia gick till navet, där vi väntade i 1 timme på en skjuts som aldrig kom!!! Sedan var vi tvungna att till Haga, där sov vi hos Marcus med han, Anton och Hannes, haha.

Imorse vaknade jag typ klockan 8, väckte Sofia då också genom att peta henne i håret, och det funkade! Sedan låg vi kvar en stund i sängen och pratade lite strunt med Hannes innan vi gick till bussen. Eller ja, Sofia tog bussen och jag fick från Haga och hem till mitt kära Bosvedjan, blä.


LITE trött

Juste!! När vi var på drakstaden så spelades den här låten! Och jag hade inte hört den på säkert tre år.

En gammal goding!


Enjoy :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: