NÅGON HAR SNOTT MINA SKOR!

AAAAAAAAA när jag skulle ha klackskor idag när jag och Julia skulle på birsta upptäcker jag att dom är SPÅRLÖST FÖRSVUNNEN!! Det måste spöka eller nånting, för om det var jag som skulle ha slarvat bort dom skulle dom vara uppe i hallen eller på mitt rum, men man vet ju aldrig med mig..... Men om det är någon/några som har tagit dom, ska jag ge den/dom ett skott i pannan!

Count on it!


Japp, mina älskade kilklackar har försvunnit spårlöst från vårat hus. Jag har till och med letat under min säng och i garderoben så var fan kan dom ha tagit vägen? Jag såg att dom fanns i huset för ca 4 dagar sedan, så var är dom!? JAG EFTERLYSER DOMHÄR SKORNA, NI LÄJU RINGA MIG OM NI SER DOM, inte för att jag tror ni kommer se dom men..... Sorgligt är det, vet inte om jag har slarvat bort dom själv, vimsig som jag är, eller om någon satans jävel har snott dom eller gömt dom, kul isåfall! Kommer ta reda på vem det är iallafall, och så svårt är det inte, haha!

Kommentarer
Postat av: Malin

Bästa inlägget på den här bloggen någonsin.

Bortsett från det om pirater med sexiga killen <3

2011-03-16 @ 07:24:59
Postat av: Drini

skor... kan väl inte vara spårlöst försvunna?:p

2011-03-16 @ 08:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: