oh yes, i will

När jag blir stor ska jag skaffa en personlig kliare, som killar mig på armarna, benen och magen osv! För det är grymt skönt! Kom på det nu för att jag och mamma ser på Greys anatomy och jag ska be henne killa mig på armen, hehe!

Ja.... Jag vet att jag sa klockan 5, men tyvärr så blev det senare för att min huvudvärk blir bara värre och värre, när jag låg i sängen förut och kollade på tv så kände jag hur jag började må riktigt illa, så jag la mig i fosterställning och efter 10 minuter liggandes så var det över, tur!

På tal om tv så har jag hittat ett nytt favvo-program! Det heter ''Glee'' och går på tv11, ett sånt här typiskt tonårs program, haha! Blandning mellan OC och High school musical typ.... Whatever, i love it!

Om 4 dagar får jag mitt barnbidrag, och då ska jag köpa mina älskade skor som jag såg på Birsta igår, yummmie!





Tröja: Tovas från JC
Flätat skärp: H&M
Solbrillor: H&M
Armband: Mormor och Ur&Penn
Skinnjacka: Tovas
Sjal: Made it by my self, tyg från syslöjden haha

+ vanliga svarta leggings från Ginatricot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: