ont det gör ont

God eftermiddag på er!

Jag har så ont i huvudet så jag vet inte vad jag ska ta mig till! Det känns som om det står ett dussin små gubbar och hackar sönder huvudet inifrån och ut, som om dom vill ut i friheten på något sätt. Har precis tagit ett tablett medans jag sitter och väntar på att den vidriga kycklingen och riset ska bli klart.... Jag tycker att vi äter kyckling alldeles för mycket i vår familj, börjar bli lite less nu...

Senare drar jag till Jocke och umgås med honom, kanske ser en film eller om vi hittar på något annat. Myspys!




En sån här ska jag ta efter maten, det är en tablett som man ska ta dagligen som innehåller massor av vitaminer, hihi!

Kommentarer
Postat av: Nilsfelicia

Brilliant site. Cheers.

2011-04-27 @ 07:46:13
URL: http://nilsfelicia.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: