ont om pengar...

.... Jag måste blir rik, tjäna pengar!!!!

Jag vill köpa nya skor för 1800:-
Jag vill äta på Wongs varje dag
Jag vill ut och shoppa minst 3 gånger i veckan
Jag vill åka utomlands en gång i månaden
Jag vill gå på bio
Jag vill tatuera mig
Jag vill pierca tungan + örat IGEN
Jag vill ha en dator
Jag vill måla mitt rum svart
Jag vill ha en iPhone
Jag vill ha en bergsprängare på mitt rum
Jag vill ha en liten högtalare i varje hörn (uppe vid taket typ)
Jag vill ha nya Converse
Jag vill ha en egen lägenhet
Jag vill ha en ny hårförlängning
Jag vill färga mitt hår rött
Jag vill ha moppe-körkort
Jag vill ha en moppe

JAPP, här ser ni hur mycket jag vill, och det värsta är att ALLT KOSTAR PENGAR :(


Jag som liten!


Kommentarer
Postat av: Drini

haha redan då kunde du buga till mig:) duktig tjej!



Heil King Drini!

2011-03-16 @ 22:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: