pettson och jag, vi är goda vänner

Gick ut en timme förut för att träffa lilla findus pettson, vi satt och pratade precis en timme. Så till slut blev det ju lite kallt så vi gick hem båda två! :) Just nu ligger jag i sängen och stör mig på den där jäävla blomflugan som flyger omkring mitt huvud. Vill äta upp den, hehe. Jag har också hunnit med att ta en varm dusch som verkligen behövdes! Kände mig inte så fräsch med gammalt smink kan jag säga, så nu är jag nyduschad och osminkad, yeah!




Jag är så jävla trött så att jag tror att jag ska sova snart! Har inte gjort speciellt mycket idag utan har bara tagit en lugn dag. Fast innan jag ska sova ska jag hämta en cola och lite chips, right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: