skidor på idrotten + dagens outfit

Det var inte många som var med på idrotten idag, för att det var skidor.... Åh nej skidor, dom bits! Haha nej jag skoja, ta inte illa upp om någon som inte var med ser detta! Iallafall så åkte jag ett varv med Tobbelito, och vi hade jävligt roligt faktiskt. Vi höll på att fälla varandra och tävlade lite och ja, satt och vilade på en bänk i säkert 10 minuter - en kvart. Jag knäppte också lite bilder på mig, Tobbelito och andra i klassen, hihi :)


Världens bästa Tobbe!


Hihi, en trött Jonte


Haha charm trollet...


Jag är mig inte lik på denhär bilden, vet inte varför men de ser inte ut som jag :o


Och en trött Henke!





Körde på mini flätor på vardera sida om mittbenan, blev ganska gulligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: