tjo ida

Ida: jag va nyss tsm med jocke, och han hade inte glömt jenny för fem öre. så fort han inte var med mig träffade han henne / smsa henne.. ville bara va snäll o säga det så du inte blir sårad..

Svar: Jo jag vet det med, att ni var tillsammans. Men om han verkligen tycker om Jenny så mycket så borde han inte lägga ner tid på mig, och det är hans eget val. Jag tänker inte säga åt honom att sluta prata med den där Jenny om han inte vill det. Och har han känslor för henne så kommer det nog fram till slut. Men denna vecka har han inte träffat henne vad jag vet iallafall. Men tack för att du sa till! :)

Kommentarer
Postat av: ida

bra bra :)tänkte bara säga liksom, efter att jag såg alla kommenterer du fått.

2011-03-03 @ 16:44:12
Postat av: Anonym

han har träffat jenny i veckan :) igår tex.

2011-03-03 @ 17:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: