today

Ikväll har jag och min familj en liten ''familjekväll''... Med det menar min kära mor att vi ska umgås hela kvällen, se på tv och sådant mys!

Idag har jag varit på skolan som vanligt, Hannes ritade en väldigt fin bild av mig på mitt bord idag på SO lektionen! Kommer upp bild snart, samt på honom, Joel, Tobbe, Julia och mig, haha!

Efter skolan åkte jag och Julia på birsta, och jag hittade ÄNNU ett par klackskor som jag är förälskad i, och dom är bra mycket billigare än dom andra, så mitt första köp blir platå-klackisarna och nästa dom med skinnremmar för dyrare pengar! Kommer göra av med 1800 :- på skor, känns ju verkligen superbra!

Jag har riktigt roligt på lektionerna...


Detdär är jag...

Jag: Ser jag ut sådär?
Hannes: Ja...
Jag: Vad äre där? *pekar på det som är vid stjärten på snigeln*
Hannes: Det där är slem!


SötJulia!


Jaag med min mina 2 dubbel hakor!



Jävla Jonas.... Fick typ brännmärke för att han sprang in i min arm så att armbandet gled mot huden, de gjorde ont...


Hannes bara jobbar på! Kolla in sex-bomben!


Tobbelito och Joel!


Haha, titta vilken söt syster jag har. Och hon får ha en mycket söt praktik tröja på sig... Dvs den randiga fula, man vill ju spy när man ser den.... Hehe sorry Hemtex!


Kommentarer
Postat av: Drrini

Lilla snigel akta dig, akta dig!

Annars TAR JAG DIG!



2011-03-16 @ 07:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: