you're fucking perfect to me

Kom precis in igen efter en promenad ner till pizzerian!

Jag, Tova och Anna promenerade ner till Cleopatra och käkade pizza till middag, den var godare än vanligt! Så vi kom precis innanför dörren och jag slängde mig på datorn direkt, har jag blivit en blogg-nörd?

Ikväll kommer pappsen upp, så vi ska sova hos honom/farmor hela helgen, fast jag ska nog sova borta ikväll ändå, eftersom att jag har lovat, hihi! Jag ska hoppa in i duschen nu, eftersom att jag satt ute på balkongen och solade tidigare idag så krävs det en uppfräschande dusch på en gång! Sedan ska jag fixa mig och packa lite grejer som ska hem till pappa.


Jag just nu, fortfarande utan smink och hårförlängning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: