4. Vad du ser fram emot i år.

För det mesta ser jag fram emot sommaren som jag ska tillbringa
med alla mina fina vänner. Dagar när solen skiner och man kan matcha
shorts och kilklackar.. Längtar ihjäl mig efter alla dagar jag ska hänga på
stan och vid ån. Ta med en filt, lägga mig på gräset med trevligt sällskap och äta jordgubbar.






Sedan längtar jag nästan ihjäl mig efter gatufesten! Jag ska ha supertrevligt
 och träffa massor av nytt folk, även gamla vänner som jag tappat kontakten med.
Om jag är singel eller upptagen spelar ingen roll, ingenting ska hindra mig att från
att ha den bästa sommaren i mitt liv! Det ska absolut inte bli som förra sommaren
när jag var tsm med Johan och vi vaknade bakis klockan 2 varje dag på sommarlovet
och hade inte orken att åka och bada eller sola. Så detta år tar jag igen allting som jag
 missade förra året! You can count on me!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: