about last night

Igårkväll drog jag ut med Amanda, Kalle, Fredde och Dompa och åkte bil. Vettefan vad vi gjorde, tog en trip i stan, birsta, njurunda och typ överallt. Var på po-po jakt. Till slut stannade vi till i Bosvedjan, jag gick hem och kissade, hihi! Sedan joinade Robin oss med bilen också!

Jag, Robin och Dompa i en bil, Amanda, Kalle och Fredde i den andra. Så var det bara att fixa batterier till walkie-talkiesarna och sedan köra bil-kurragömma! Vi började leka mellan Bydalen och Haga. Men sedan lessnade vi så vi drog ut till Birsta och körde vid Birsta City osv. Riktigt roligt.

Sista gången vi (Robin, jag och Dompa) skulle gömma oss så ställde vi oss i ett ''kundvagnshus'', och baken på Robins bil stack ju ut typ 1 meter, hahaha! Men det var mest bara som en kul grej. Sedan när vi ska backa ut därifrån så står det en bil brevid oss, haha. Och vad lär inte dom ha tänkt när vi backar ut ur kundvagnshuset HAHAHA. Sedan helt random slår dom på hellyset, och dit vi kör, kör dom. Dom följde typ efter oss ^^ Så vi började åka i rondellen, det gjorde dom med, sedan Amanda också. Det såg så jävla fult ut. Vi åkte säkert 6 varv i rondelljäveln, haha. Sedan gasade vi på ut på motorvägen. Då följde dom också efter oss, och epelepsi blinkade med lysena. De va lite roligt, hihi :)

Cred till er som orkade läsa :))))) PEEEEEAAAAAaAAAAaAACEEEeeeeeeeEEE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: