beach party

Igår eftermiddag åkte jag först ut i bilen med Robin, Kalle och Fredde. Vi åkte till birsta en sväng och gick ut i skogen. Sedan åkte vi in till stan och fixade lite grejer. Sedan lämnade dom av mig här hemma och jag väntade på mamma och Patrik som skulle skjutsa mig till Alnö.

Först kom jag till Hartungviken, där va Filip, Emil, Eric och några fler. Men de va ganska dött där så Henke hämtade mig också åkte vi till en strand lite längre bort. Där var det mer folk, som va mer social också ;) Kvällen blev riktigt lyckad även fast det inte blev någon trip till Norra berget. Utan det var mycket skönare att vara med trevligt folk framför en brasa på stranden, myspys! Under kvällen var det ca 5 pers som skulle ro ut med en båt, och som man kunde ana så ramlade alla i det iskalla havsvattnet och båten typ sjönk.... Påminde lite om Titanic förutom att dom var 5 pers i en typ 2 mansbåt...

Många drog hemåt vid 1.. Men jag, Henke, Oscar, Eric och Christoffer (?) stannade kvar yttligare i nån timme innan jag, Henke och Oscar åkte hem till Henke och såg på Chuck osv. Oscar bara somna han, prata i sömnen gjorde han också! Haha, så Henke och jag skedade i soffan innan jag flytta på Oscar och tog sängen själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: