blir att plugga so och biologi

Igår kväll somnade jag halv 7 på kvällen och vaknade halv 8 imorse, sov alltså 13 timmar! Sov med smink och hårförlängning och allt, så när jag vaknade imorse var jag ju typ klar, bättrade på sminket, bytte om slängde i mig frukost och fick sedan skjuts till skolan (nationella). Var där prick 10 över 8, KUUUUNG JAG ÄR!

Idag lovade jag mamma att försöka fixa mina ig:n i utbyte mot att jag får min drömklänning! Så det var en bra deal, har precis kommit innanför dörren och sitter just nu vid köksbordet... Bara att ta fram alla böcker och börja svara på tusentals frågor nudå!

Samma visa varje gång det läggs upp en bikinibild på bloggen... ;)




En sad-face bild på mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: