börjar bli sjuk :(

Har nästan precis kommit hem, har bäddat ner mig i sängen i mjukiskläder och tofflor med filt + täcke. Börjar bli sjuk, hade ont i halsen imorse så jag drack massa te innan jag drog iväg till skolan. Vädret gör inte förkylningen bättre, kallt och jävligt och massa regn på de... Skitliv

Ikväll vet jag inte vad som händer, funderar på att ta det lugnt och kanske hyra film och umgås med familjen, eller så bjuder jag hit Henke, men bara kanske för att hela jävla huset ser förjävligt ut. Skulla man lägga ihop allt stök i huset och flytta allt till ett och samma rum så har ni mitt rum...

Vill slåss, men ne... Knogen har inte läkt än. Måste träna bort armfettet innan sommarn, ser ju förjävligt ut de med... ARG är jag också för att jag har missat Desperate housewives 1 eller 2 gånger.. AMAGAAAD


Cute...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: