men dööö

Igår drog jag till gården vid typ 9 eller något för jag hade inget att göra och mina planer att grilla gick ju i tusen bitar när regnet kom... Så jag va iallafall med Amanda, Fredde, Bryan, Kalle, Edvin och massa fler. Edvin sprang, resten drog hem och Fredde försvann, hehe det rimmade!! Iallafall så hände det en sak, så polisen kom. Då var det bara jag, Bryan, Amanda och Kalle som var kvar där ute. Vi satt typ mellan 3 träd, och jag måste erkänna att det kanske inte såg så bra ut, haha! Men iallafall så var en av poliserna den värsta jag har träffat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag hade inte druckit en droppe, jag var helt nykter. Men ändå så ska han ringa först mamma, och berätta allting, så jag fick prata med henne och blablabla. Jag höll i polisens telefon med höger hand, spottade åt VÄNSTER, nämen då säger han ''jag säger inte åt dig en gång till, spotta inte när du håller i min telefon!''. Hans telefon hade ju nå jävla superman skydd på sig och såg ut som en jävla läderkondom.. Han hade inte sagt åt mig innan heller... LOOOOOOOOL. Sedan ringer han pappa och ber han komma ner och hämta mig för att det ''inte är en lämplig miljö för en 16-åring''. URSÄKTA? Men är det inte MINA föräldrar som bestämmer om jag får vara i centrum eller inte??? JO DE ÄR DET, inte är det någon jävla polis som bestämmer vart jag får vara och inte! Vääääärldens äckligaste snut, hoppas han förlorar sitt jobb eller dör en långsam död... För han var verkligen den vidrigaste människan jag nånsin träffat och kommer träffa! DÖDÖDÖDÖDÖÖÖÖÖÖ.

Jag tror faktiskt att både mamma och pappa har vetat de senaste 3 ÅREN att jag umgicks med Amanda och Kalle som är 2 år äldre. Polisen frågade ju mig om jag tyckte att jag var ''hääftig'' när jag va i centrum med dom som var 2 år äldre... Han måste ha haft en svår uppväxt.. Bajs på dig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: