en dag på stan

Efter skolan åkte jag till birsta med Julia först, köpte en kofta där också såg jag min avslutningsklänning! Helt perfekt var den! Sedan tog vi bussen till stan, köpte varsin powerking och satte oss vid ån. Vi fick också sällskap av Bosse, Hampus, Samme och Jonte. Det var riktigt mysigt att sitta där! Det måste vi göra fler gånger, right Julia? :) Sedan gick vi in i stan igen och jag köpte en supersöt kjol! Till slut åkte vi hem, och väl hemma väntade mormor, morfar, Tova och mamma på mig, hihi. Det bjöds på pizza och tårta!


Vi såg en kille på bussen som försökte likna en fisk...


Söta Julia!


Mina bara ben!


Our company


Klänningen



Den vita koftan fick vara med i dagens outfit

Kommentarer
Postat av: julia

klart vi måste göra det fler gånger! asmysigt=)

2011-05-10 @ 18:13:14
Postat av: Joanna

Var kommer den söta kjolen ifrån? :)

2011-05-15 @ 17:44:08
Postat av: stephanie

hehe, vi kommer se likadan ut på skolavslutningen ;)

2011-05-19 @ 23:19:51
URL: http://stephaniewesterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: