hiss/diss



Snooze: När klockan ringer på morgonen och man bara inte orkar kliva upp så är det förbannat skönt att trycka på snooze-knappen och sova en timme till eller 2.. Men sedan har ju jag en levande väckarklocka som skriker ''UPP UR SÄNGEN SANNA!!'' och den kallas mamma... Inte lika skönt...




Frida tidningen: Jag som är tjej älskar att läsa om kändis skvaller, mode, smink och killar osv, osv. Så jag älskar Frida tidningen. Kom på det när jag låg och läste en idag, att den är så jävla awesome! Jag gillar också att det alltid är en kärleks novell i den..




Höga jeans/shorts: Så jävla snyggt att ha på sommaren med snygga skor och en söt tröja lite instoppad. Ljusa, mörka, svarta, vita, alla är sjukt snygg!






Hårförlängning: Ja, ni såg rätt. Jag dissar hårförlängning för att det sliter så jävla mycket på håret. Visst, det är snyggt. Men jag håller fan på och blir flintis på grund av den där jävla förlängningen. Just nu har jag en fläck i huvudet på vänster sida där det nästan inte är nå hår alls. Och det är ju inte det roligaste när man är 16 år och börjar se ut som en gammal gubbe på huvudet...



Killar som snusar: Det är så jävla vidrigt, jag skulle aldrig kyssa en kille med snus, med risk att det fastnar på min läpp eller något sånt. Man får bara gula tänder och massa snus mellan tänderna, som inte är så värst färscht!
Blääää



Killar med den fula frillan: Måste vara det fulaste jag skådat på länge, rakat på sidorna och fluff upptill? Vad handlar fluffet om!?!?!? Det är mest killarna som har annorlunda klädstil som har sådan frisyr, men ändå, måste vara det värsta jag sett alltså.. Pottfrilla på ett ungefär.. Det ser inte bra ut asså!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: