fast and furious 5

Imorse vaknade jag kanske halv 1, gick upp och tog med mig lunch ner och åt den framför DHW i sängen. Allt var frid och fröjd tills Isac ringde och dampa på mig att jag skulle hänga med på bio med han, Robin(Börje) och Alex(Geist)... Efter många om och men lyckades Geist övertala mig att äta, duscha och fixa mig + åka till bion på en timme... Och tro det eller ej, jag hann! Patrik fick lämna matbordet precis innan han skulle börja äta och skjutsa mig ner till bion. Och så snäll som Geist är fick han pengar av mig och gick in och köpte en biljett + popcorn + cola till mig medans jag rökte... HIHIHIHI.

Isac påstår att jag satt och skratta när alla dog... Men faktiskt är det inte sant... Jag skrattade åt alla utom en.

Filmen var bäst iallafall och jag rekommenderar den verkligen!!




Det blir alltid roligare att se filmer när det finns heta pojkar män...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: