JAG SÅG TRE ÄLGAR!!

Det va så jävla coolt igår så det finns inte! Jag, Amanda, Jocke och Fredde åkte ut med Amandas bil. Först åkte vi upp till hennes stuga i Allsta för att lämna några saker, sedan tog vi en sväng genom Matfors! Och när vi var i stan igen visste vi inte vart vi skulle ta vägen så Jocke föreslår att vi åker till Timrå/Midlanda. Där hade vi hittat en liten skogsväg för ett tag sedan. Och hela denna bilresa har jag tjatat om att få se en älg! Så när vi åker in på skogsvägen och har åkt kanske 40-50 meter så skriker Amanda....

A: '' SANNA TITTA EN ÄLG!!'' 
Jag:
 ''VA? VART? NÄÄÄÄÄÄÄ, FYFAN VAD COOLT!''
A: ''TITTA EN TILL!!!''

Och jag vettu, jag blev överlycklig, för dom var så FIIIIINA!!! Tänk att man kan skjuta såna underbara varelser... DÖÖÖÖ! Och det kommer mer, hehe..... När vi skulle åka därifrån, så stog älgarna kvar. Och sedan såg vi ännu en till!!!!

De va fucking awesome!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: