packar

Hejsan svejsan!

Haha mitt på dagen kom jag på vad jag gjorde imorse när jag halvsov. Mitt alarm ringde säkert 1000 gånger, och jag hade en sjuk dröm. Så TRE gånger när alarmet ringde så svarade jag och sa ''hallå?'', till mitt alarm.... Helt random... Jag trodde väl att det var någon som ringde, även fast jag såg att det var mitt alarm i sömnen! Är helt säker på att jag verkligen såg dendär guldiga klockan på sidan och att det stod 8:30...

En gång när jag halvsov så har jag tillochmed svarat mamma när hon skrek en morgon '' KLIIIIIV UPP!!! VAD HADE DU TÄNKT ATT BLI NÄR DU BLEV STOR?''. Då hade jag svarat ''jag ska bli städerska''

Nu har jag iallafall packat klart, för om ca en timme så kommer pappa och hämtar packningen, sedan ska jag Tova och hennes kompis Lina från Uppsala gå ner till farmor och käka grillat, mumma!!


Jag+Cola= SANT



Dagens outfit:
Kofta med volanger från Cubus
Svart tight tunika från Ginatricot
+ svarta leggings


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: