say hello, to my little friend

Godmorgon!

Igår kväll kom det ganska mycket folk till slut, hade en supertrevlig kväll!
Kan bero på att jag träffade min lilla pojke också, hihi! Efter många om
och men, så gick jag till slut på toa innan jag drog hemåt. Träffade
Andreas vid OKQ8 en stund, sedan kom Max och Sappe. Max var
urgullig och gick med mig hela vägen till Citygross. Sedan pratade jag
med Jesper i telefonen medans jag gick hem också lite när jag kommit
hem också, sedan somnade jag typ direkt...

Vaknade typ nyss, har hunnit äta frukost också, det väntar en
bakelse till mig också, hoppas bara den slinker ner... HE-HE
Idag ska jag plugga har jag bestämt, ska plugga massa svenska
tills provet jag har imorgon om litteraturhistorien, frestande...
Senare ikväll ska jag träffa Henke, så jag väntar på hans samtal jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: