stjärnhimmel

Jag gick till Citygross förut och köpte lite dricka eftersom jag trodde att jag skulle vara hemma ikväll. Men halv 11 bar det ut på äventyr med Kalle. Han suger.... Han kan trolla, och jag förstog inte ett skit, först var mitt kort i kortleken, och helt plötsligt i hans mun eller i bakfickan.. Blev nästan lite arg på honom när han inte ville säga hur han gjorde... Sen fick jag för mig att vi skulle klättra upp på Fäbogrändstaket, så jag klättrar först och slår i benet och kände mig väääldigt osmidig, jag som skulle styla....

Aja, väl uppe på taket så lägger vi oss och kollar på stjärnor av någon anledning, faktiskt ganska fint ändå. Att universum kan vara så vackert, hm, kunde man aldrig tro. Hähä



Ja, det kanske ser ut som att han står upp, men han ligger faktiskt.
Jag får dom flesta killar på fall... I just can't help it...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: