supergulligt!



Förut träffade jag ju Robin, och sedan gick vi till han för han skulle packa träningskläder osv. Så jag spelade lite och medans så skrev han ett inlägg om mig, hihi. Världens gulligaste.

Min älskade vän sanna ville att jag skulle skriva om henne så gör väl de för hon sitter breve mig :)

Sanna du ska veta att jag älskar dig så otroligt mycket, du är en helt underbar vän och jag kommer alltid finnas för dig som du finns för mig. Utan dig skulle jag inte orka mycket, du lyser upp mina dagar som solen lyser upp sommaren. I mina ögon är du en sån sjukt vacker tjej, du är bäst helt enkelt. Jag hoppas du förstår hur mycket jag verkligen älskar dig, jag hoppas du stannar vid min sida för evigt för jag kommer stanna vid din. allways and forever min älskade vän! <3


Kommentarer
Postat av: robin

älskar dig världens bästa du !

2011-05-19 @ 22:11:48
URL: http://www.palander.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: