svar till frågestunden

Amanda om frågestund:

-Vilken linje och vilken skola har du valt?

Svar: Jag har valt naturbruk - inriktning djur på Realgymnasiet :)

-Vilka bloggar följer du?

Svar: Oj, det är ganska många... Men några av dom är www.hnny.blogg.se www.tovaandersson.blogg.se www.kenzas.se www.jacquelinenisenvall.webblogg.se www.paows.se

-Vad är din favorit mat? :)

Svar: Jag måste nog säga McDonalds, för att deras strips är så förbannat jävla goda!



linnea om frågestund:

har du några personer som du vill lära känna bättre?

Svar: Ja det har jag, dom jag kommer på nu är du, Emma Byström och Joel Nyh.

vem/vilka kan du lita på till 1000%?

Svar: Min syster och Julia Frisk.

vad ska du göra i sommar?

Svar: Jag ska försöka återuppta kontakten med de vänner jag förlorat, grilla med skönt folk, gatufesten är planerad, få besök av 2 killar i några veckor, och shoppa järnet!

finns det personer du bokstavligen HATAR?

Svar: Ohjaa! Skulle inte ens gråta om hon dog, tyvärr..

hur ser din favorit outfit ut?

Svar: Eftersom jag älskar när man klär sig i lite mode blandat med sin egen stil så väljer jag denna!



Anonym om frågestund:

vem eller vilka har du tappat kontakten med som du önskar att du kunde ta upp igen? :))

Svar: Emelie Eriksson, Ronja Sjölander, Alexx Thunfors, Ebba Näslund, My Ekman, Fia Branteryd, Elin T.M, Ida Almén, Linn Carlsson, Alva Lang.

robin om frågestund:

Vem vill du umgås mer med än vad du gör nu?

Svar: Det är nog samma namn som står där ovanför.

om jag dog vad skulle du göra då?

Svar: Jag vet faktiskt inte... Jag har aldrig varit med om att någon nära vän/familjemedlem till mig har dött så jag vet inte hur jag skulle hantera det...

Om jag skulle fått jobb utomlands och skulle flytta dit, och fråga dig om du vill flytta med mig. Hade du klarat av att lämna dina vänner och gjort de?

Svar: Det beror på, antingen skulle jag flytta med och hälsa på mina vänner och min familj så ofta jag kunde. Eller så skulle jag ha bott kvar här och åkt till dig över vintrarna.



elin kempe  ([email protected]) om frågestund:

bråkar vi fortfarande eller va håller vi på med`?

Svar: Ser så ut...

Och varför säger du att jag ska slå dig när de är du som har sagt till mig hela tiden att de är du som ska slå mig`??

Svar: Känns som om det var ett tag sen jag sa det där, ungefär.... när jag fortfarande var tsm med Johan? Vi har ingenting med varandra att göra längre, och jag tänker inte bli vän med dig, så vi kan väl uttrycka det som att vi inte är vänner, men inte ovänner.

Kommentarer
Postat av: julia frisk

jag älskar dig hjärtat ♥

du är bäst

2011-05-22 @ 23:51:17
Postat av: alva lang

Aww, länge sedan jag träffade dig! Sjuuuuukt länge sedan! Men jag saknar dig finis! <3

2011-06-12 @ 00:46:01
URL: http://www.alng.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: