tarzanstigen, julia, alnö

I förrgår åkte jag ut med Robin, Kalle och Fredde till Södra berget för att Fredde ville gå tarzan-stigen... Den va hur lång som helst och asjobbig, den sög verkligen för de va bara samma grejer hela tiden..

Sedan träffade jag Julia och snackade i nån timme om allt möjligt och jag var så jävla förbannad... Att det fortfarande inte blivit klart för ***** att man ska knipa käft om det som inte rör en själv.

Åkte iallafall ut på Alnö med BUSS, som tog typ 40 min... De sög ju rejält, ute på ön väntade Oscar och Henke, hihihi. Vi hann inte köpa någon dricka på Ica för vi kom på det 3 minuter för sent... Sedan åkte vi bara runt och va ascoola... Fick skjuts hem av Henke vid 11.






Tarzanstigen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: