bästa jag sett på länge!

OMGOMG, filmen var huuuuur bra som helst, den slutade lite hastigt och spännande så nu längtar man ju ihjäl sig tills nästa del kommer ut på bio... Det här är fan värre än att gossip girl är slut. Blev typ kär i filmen alltså, den var så fin, sorglig och ja... den var allt.

Så nu är jag hemma, har lagt mig i sängen men ska snart kliva upp igen och tvätta bort sminket, borsta tänderna, gå på toa osv. Ni vet sån där onödig info som ni egentligen inte vill veta.




Jag och mamma



Tovisen och mammsen
Haha jag gillar att båda hade likadan bikini och att mammas är jättelik våra....

Kommentarer
Postat av: Amanda K. Hagestål

sv; säljer den för 40kr :)

2011-11-18 @ 10:01:25
URL: http://amandahagestal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: