give me everything tonight

Hey alla, tänkte berätta om min urtråkiga skoldag idag.

Imorse kom jag till skolan i leggings och skinnjacka, ångrade mig djupt när jag fick reda på att vi skulle promenera upp till norra berget. Promenera är ingenting för mig så jag, Vikkan och Julia tog 4an och gick därifrån. Hade det skit tråkigt där uppe och sedan kl halv 11 skulle vi gå tillbaka, yäy... Ställde mig vid busshållsplatsen där bussen 70 går i hopp om att slippa gå. MEN NEJ, man var tvungen att ringa och beställa bussen en timme innan om man ville ta den, ännu mera yäy.
Efter lunch kom det först en kille och pratade om gratis matte, värdelöst. Sedan kom nån hippie och pratade med oss om biologisk mångfald, superkul. Jag somnade och blev väckt av vår lärare som sa att skulle jag sova fick jag gå hem, bajs tänkte jag. 

Plågade iallafall mig igenom yttligare 2 timmar av hippie-snack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: