godmorgon bitches

Vaknade för kanske en timme sen, och har bara legat kvar och myst i sängen...

Igår hände det inte så mycket, va inne och såg film typ hela kvällen, Sucker punch hette den och var sjukt bra! Vid 12 hämtade Robin mig, Tova, Madde och Melina. Vi skjutsade in dom till stan och sedan åkte vi till service och väntade på Amanda, Jocke och Fredde. Johan, Edda och Tobbe kom efter ett tag. Vi gjorde i stort sett inte ett skit, stog o prata bara. Amanda, Robin och Jocke åkte hem, och en kort stund efter de så drog vi andra också.

När jag kom hem såg jag på Freedom writers för andra gången.
Såg hela filmen utom dom sista 20 minuterna, för jag somna...


Här är min senaste shopping!




Kommentarer
Postat av: tova

vill också se den filmen så ta inte bort den från datorn eller usb:t

2011-11-20 @ 13:29:41
URL: http://tovaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: