K-N-A-S

Igår yrade jag och Cissi runt på stan från klockan fyra till klockan SJU! Det var ju inte precis planerat men... Sedan åkte vi hem till mig och fixade oss, mötte upp Julia och drog till Skönsberg till en kille som hette frasse. Var väl där en timme eller så innan jag och Jullan ville åka på donken, så vi ringde efter skjuts och åkte på donken innan jag fick ett samtal och allt blev knas....

Jag och Julia satt på busshållsplatsen mitt i natten, pratade och sådär hade allmänt kul. Plötsligt händer det.... Julia hör ett ljud, typ som om någon gick i gruset snabbt. 

Julia: Hörde du?

*Julia får sms, det blir tyst* Sedan hör vi långsamma fotsteg i gruset, som om någon som smyger sig på oss.

Jag: Det där hörde jag! SPRING JULIA!!!!!!!! 

HAHAHAHAHA så 5 meter bakom mig med uggs kommer Julia i full fart med klackskor och hela helvete, livrädda båda två!!!! Asså ibland orkar jag inte oss två, haha!

Kommentarer
Postat av: julia

HAHA, dedär lär ha sett så jävla fult ut.

fyfan va rädd jag va.

hahaha

2011-11-12 @ 15:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: