lever livet

Vid 6 började jag, Andreas, Julia, Kalle och Fredde dricka lite smått här hemma hos mig medans vi inväntade dom andra. Jag hade på mig min klänning och var skitnöjd! Kalle hade med sig sina högtalare + förstärkare. Allt var perfekt, bara för att jag hade chips, hheehe!

Iallafall kom det mer folk under kvällen, vi var ungefär 20 stycken här under kvällen, fler kanske, jag vet inte. Blev många kommatecken det där! Jag hade en sjukt rolig kväll iallafall, tills det blev massa bråk och jag försvann från min egen fest i typ nån timme, smart jag är!

Somnade på toalettstolen, great! Ont som faaaan i käken idag, kan typ inte ens tugga eller gäspa, wiiiiiie! Kul att jag inte har några bilder från igår... Får se om jag vågar lägga upp outfit bilden!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: