mitt liv går under

När gossip girl är slut.....

ÅÅÅÅÅHHHH, jag har 5 avsnitt kvar på säsong 4.... Kommer det en säsong 5???? Någon som vet??? Är djupt beroende av serien...

Ikväll har jag varit med Kalle, Amanda, Jocke och Robin. Vi har åkt runt lite här och var och kollat läget liksom. Sedan parkerade vi vid centrum och satt i bilen och spelade massa spel på Kalles mobil. Och nu ligger jag i min stora, sköna, nybäddade säng med datorn och en cola! Ska snart ploppa in USB:t i tvn så jag kan se gossip girl.

XOXO


Sorry att jag inte lägger ut några bilder på mig själv, har inga just nu och är för lat för att knäppa, haha!
You can only wait for it...

Kommentarer
Postat av: emma

det är väl säsong 5 som går på tv nu? (:

2011-11-16 @ 16:57:56
URL: http://emmaloovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: