så jävla underbar!

Jag har en fantastisk vän i Sundsvall som har ställt upp för mig sjukt mycket medans jag har varit i Uppsala och Väsby...

Som ni vet så är jag sjukt förälskad i den svarta klänningen som jag har planerat att ha på Halloween i en månad typ.. Iallafall så hittade jag den varken i Uppsala eller Väsby, så min ängel till vän ringde till h&m i Sundsvall och frågade efter klänningen, men dom sa att det inte fanns någonstans...

Imorse klockan 11.49 får jag ett sms av världens bästa Kalle där det står att han hittat klänningen i stan och lagt undan den åt mig. ÅÅÅÅÅÅHHHHH JAG ÄR SÅ LYCKLIG NU, JAG VILL BARA SKRIKA UT GLÄDJEN!



Kommentarer
Postat av: Kalle hihihihiih :D

hihihi :D

2011-11-03 @ 15:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: