yäy, är på skolan med linda, julia och lärarna

Idag är jag, Julia och Linda på skolan med enbart Katta och Kia för att det ska komma massa 9or från typ bergsåker, liden, haga, ljusta osv hit på studiebesök, LOL! Och då ska vi vara med och svara på frågor, SÅ VAD FAN SKA HAGABARN HIT OCH GÖRA!?!?!?!? Jävla bajs vad jag kommer skämma ut mig..... FMLFML

Juste, dagens fail står Julia för. Hon skulle böja sig över bordet för att titta på powerpointen, och smart som hon är böjer hon sig över en ljuslykta...... Så hela håret flammar ju till och det börjar lukta bajs.... Liksom när 10 främlingar sitter och lyssnar på Kia, attention-whore!

Nu ska vi yra runt på stan och chilla tills klockan halv 1 när nästa grupp med 9or kommer, WIHOOOO!






Ehm, ja Julia luktar på sitt brända hår på dom tre överstående bilderna HAHAHA



Och här försöker hon äta upp mitt....

Kommentarer
Postat av: julia ohlsson

bara för att massa 96er kollade på mig. du är bara avis!!!!!

2011-11-14 @ 10:47:32
URL: http://byjuliet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: