-

Elin Kempe: Vad tycker du om mig helt ärligt?

Den lilla tiden vi umgicks för några år sedan så var du den bästa vän jag kunde önska mig. Du var sjukt snäll, och det är du fortfarande. Jag är skitglad att vi hittat tillbaka till varandra!


Cecilia Nyberg: Vad du tycka om mig, jag vet du mig gilla.

Ja jag gillar dig Cissi, hahahahhahah wb turk....


Alexandra: Vad är det för inriktning du går på Realgymnasiet och vad gör man på den? :)

Det finns just nu 3 olika inriktningar på min skola, det är Hästhållning, Djurvård och Hund. Jag går Djurvård. Vi är ju faktiskt bara 25 personer på hela skolan så vi är som en enda klass egentligen. Vi arbetar ju tillsammans i samma klassrum osv, vi har liksom inte delat upp oss i 3 klasser som man gör på andra skolor, för isåfall skulle vi bli ungefär 8 stycken i varje kalss, haha!

Men tillbaka till frågan, vi gör allt möjligt på vår skola. Allt från att hälsa på hos en bonde till att bygga fågelholkar till att kläcka kycklingar på skolan. Vi har nämligen skaffat oss en äggkläckningsmaskin som står i klassrummet. Vi har delat in oss i grupper och varje grupp har varsitt ägg, vårt heter Åke. Och varje dag när man kommer till skolan måste man vända på ägget, samma sak innan man går hem..... Annars dör dom typ..

Jag vet inte mer vad jag kan berätta om vad vi gör, vi har profildagar på måndagar och praktik på onsdagar. Och de enda ämnena vi har är Naturbruk, Engelska, Svenska, Idrott och Matte. SJUKT SKÖNT!


När hade du sex senast?

Det skulle du allt vilja veta va?


Vad tycker du om dessa?

Jacqueline Nisenvall - Hon är en riktigt rolig person, har känt henne sedan förskolan så vi har ju delat många fina stunder tillsammans!

Hanne Westman - Vem är det?

Hannah Westberg - Känner henne inte

Emelie Eriksson - Söt och underbar person, umgicks med henne mycket förut. Men tycker hon har förändrats riktigt mycket på den här tiden..

Tess Jonsson - Vet inte vem det är

Kellie Jonnson - Pratade ganska mycket med henne för 1 år sedan, och hon är fortfarande lika snäll och gullig som hon var då! Träffade henne på en fest i fredags och då var hon riktigt rolig och trevlig!

Sofia Jonsson - Härlig som fan, hon har en bra personlighet och är rolig att umgås med!

Nicole Lodin - Min kära Nickelodeon, hon är bäst och när man är med henne får man magrutor för att hon är så rolig. Hon och jag är väldigt lika så vi passar bra tillsammans och vi bråkar typ aldrig :) Faktiskt, så tror jag aldrig att vi bråkat.

Issabelle Broman - Känner henne inte

Amanda Håden - Fin och snäll tjej, jag känner henne inte såååå bra. Men när jag träffar henne så blir det iallafall inte pinsam tystnad, haha!


Jacqueline Nisenvall:

Trivs du bra på din skola lr saknar du haga något? :)

Jag trivs sjukt bra, både i klassen och i lokalerna. Jag seriöst älskar min skola och min klass. Jag känner aldrig att jag vill skolka eller att jag kan ligga kvar i sängen för jag missar ändå ingenting, det var ju känslorna på Hagaskolan. När man ljög för föräldrarna och sa att man började 2 timmar senare bara för att sova, haha!

Fast ja, jag saknar Haga, som fan. Man blir ju lite ledsen när man inser att man håller på att tappa kontakten med alla man kände på Haga. Folk som jag har pratat med och gått i samma skola som i 3 år hälsar inte ens på stan, so what to do?


Vad gör du oftast på helgerna?

Det beror helt på, ibland så kan jag bara ligga hemma och be någon komma hit och göra mig sällskap. Eller så går jag ut och promenerar för att rensa tankarna. Jag har blivit en ensamvarg, som tycker att det är skönt att bara vara själv ibland. Det är skönt på ett sätt men ändå inte, haha. Men annars så drar jag gärna ut och festar med vänner. Fast det är bara om det är någon som fyllt år eller om det är tillexempel klassfest, nyår, midsommar eller liknande.

Det händer sällan nu för tiden att jag festar bara för att, det börjar bli så jävla tråkigt att festa hela tiden så jag brukar hitta på andra saker på helgerna också. Som att åka till pappa eller följa med mamma till Tosåsen :)


Om du fick ändra på något, vad som helst. Vad skulle det vara då ?

Ojjjjj, bra fråga. Just nu önskar jag bara att mamma och pappa använt kondom efter Tovas födsel. Mamma käkade p-piller men blev ändå tjock om magen, på grund av att jag låg där inne och växte. Helvetes jävla skit vad jag vill ändra på just den dagen, det året. Nu kommer alla undra varför, men jag vill helst inte berätta. Alla har nog känt likadant någon gång i livet.

Men just nu rinner mitt liv ut i sanden, det rasar ihop

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad tycker du om:

Kevin norling.

john linell.

fredde andersson.

edvin löfdahl.

hampus andersson.

2011-10-19 @ 14:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: