bad update, i know how you feel!

Hello and goodbye!

Min helg har varit amazing, utan att ljuga!

I fredags drog jag till Olof vid 8-9 kanske, blev ensam tjej där i några timmar med Jonte, Erik, Olof, Eken och några fler killar tills Cissi, Jennifer och Jackie kom. Sedan fortsatte det att komma folk medans vissa drog och andra stannade kvar. Det blev en sjukt nice kväll, förutom att jag gick från södermalm till haga.... Pappa hämtade mig klockan 3 och då blev det sängen på en gång!

Igår drog jag och Cissi till Olof igen vid 9 tiden. När vi kom dit var det bara killar igen, haha! Lite senare kom det fler tjejer iallafall, skönt det! Denna kväll var på ett sätt olik den andra, för att några äckliga navetpundare skulle komma och förstöra kvällen för allihopa, sjukt onödigt... Men sedan när allt var över och snuten hade varit där och kollat läget så stannade jag, Jonte, Jocke,  Olof och Cissi kvar till typ 5. Då hämtade Amanda oss och skjutsade hem oss. Najjjjjjsigt! ;)






















Hejj jag är med på typ 3 bilder, hahaha!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sluta ta mina bilder ;p

2011-10-23 @ 14:00:10
URL: http://jacquelinenisenvall.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: