intressanta frågor

Jag har insett att min senaste kyss - kanske inte va så smart 
Jag är sämst på - att prata inför folk
Jag vill verkligen - att han vill ha mig
Om jag var ett djur skulle jag vara - fågel, jag vill flyga
Om jag var en insekt skulle jag vara - nyckelpiga
Om jag vore ett redskap skulle jag vara - stekpanna
Jag kommer alltid att vara - awesome
Det finaste som finns - min familj
I sommar - ska jag leva som om det inte finns en morgondag!
Sist jag grät var - vettefan asså
Jag kan - allt

Jag kan inte - tänka klart
När jag vill tänka - lägger jag mig i sängen och släcker lampan
När jag bakar så bakar jag - typ, kakor 
Min mobiltelefon är - min stora kärlek
När jag vaknar på morgonen - är jag skit trött
Innan jag går och lägger mig - ser jag på tv
Just nu tänker jag på - jl
Bebisar är - offer
Idag har jag - sovit sen ätit
Ikväll ska jag - dö
I morgon kommer jag - va trött
Jag pratar - ganska mycket
Jag tycker om - coca-cola
Jag avskyr när folk - förstör för andra
Mina närmaste vänner är - världens bästa!
Min första vän hette - ingen aning
Kärlek är - mysig
När jag borstar tänderna - önskar jag att man inte behövde....
När jag lagar mat - så blir det asgott
Jag tänder på - killar
Det är charmigt när - en kille bjuder på mat
Jag är rädd för - döden
Den värsta känslan är - att bli sårad på grund av kärlek
Den bästa känslan är - när man är kär och lycklig!
Jag är bäst på - att övertala folk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: