Don´t make me bring you back to the start, You can run but you won´t come far

Allting rullar på som det ska, de går bra nu.

Ja, som jag sa så funkar livet liksom. Förutom att jag dör lite varje gång jag ser dig, jag gjorde ett misstag men nu är det för sent att ta tillbaka det. But what to do? Jag får stå för det jag sa, även fast jag inte alls kommer ihåg orden som bara forsade ur käften på mig. Dum som jag är.

Back to reality, idag var det skola, jobbade på med äckelprojektet som aldrig blir klart. Kulkul, typ hemläxa i 3 grejer också, skitkul! Satt till och med kvar på skolan en halvtimme-timme innan jag till slut beslöt mig för att gå till bussen i spöregnet. Ännu mera kul. Nu ska jag se gossip girl och ikväll ska jag va med Kalle.

Hejdå life-suckers



Kommentarer
Postat av: Alex

Svar på frågan: Det är väldigt svårt att förklara i ord hur man gör men att fixa själva mönstret är inte svårt alls! Kan visa någon gång om du är sugen på och köpa. Jag köper av märket Konad och köpte första sättet i USA men de finns på nätet, här är en länk: http://www.smartgirl.se/brands/Konad?gclid=CP2SmsDR8qsCFYLwzAodlGawsQ

De man behöver förutom nagellack är plattorna, skrapen och gummistämpeln så skulle rekomendera det här startkittet: http://www.smartgirl.se/skoenhet/naglar/Negle_Konad_Naglar_L41569_565

Men som sagt så kan jag visa först om du vill! :)<3

2011-10-18 @ 18:34:41
URL: http://musicsacha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: