Don’t let the bastards get you down, turn it around with another round

Tjenare bloggen!

Har mest bara degat i sängen hela dagen, fram tills för nån timme sedan då mamma och Patrik drog med mig och käkade pizza.. Va typ mätt 2 timmar efter! Sedan åkte jag och Edda till stan och mötte Olof. Och efter ett tag tog vi bussen till Haga och träffade Hannes, Adam, Filip, Anton, Marcus och Tobbe för Edda skulle va med dom. Jag köpte med mig en cola och åkte hem.

Så nu ligger jag i sängen och dör av tråkhet typ, vet inte vad jag ska göra. Jag har några idéer men jag är för trött för att ens göra nånting. Livet suger...

Varför kan man inte få byta liv med någon för en dag, tänk att bara kunna dra på stan och shoppa för en tusenlapp, bara för att man kan liksom. Eller få vara med i tv, eller sjunga och spela in en musikvideo. Om livet bara kunde vara så lätt.

Här kommer lite bilder från i fredags...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: