FRÅGA PÅ!!!!

Vafan kom igen nu, är det ingenting ni vill veta om mig? Hahaha, känner mig som världens ointressantaste (om det nu är ett ord..) människa...

Idag har jag inte gjort mycket, har tillbringat hela skoldagen på Hundens hus på södermalm liksom, blev ASuttråkad och fick typ ont i huvudet. Men det var helt okej asså, sedan åkte jag hem och såg på DHW i sällskap av min coca-cola. LONELY?

Käkade middag hos mormor och morfar idag igen, fast med mamma denna gång. Det blev kött, potatis, varma grönsaker och kantarellsås, feeeeta gott! Efter maten somnade jag i soffan en timme eller 2, sedan drog vi oss hemåt och då gick jag ut med Jullan.


FLLUMMM

Kommentarer
Postat av: Alex

Okej först ut! Och självklart kommer Alex fråga om skolan... Men är lite nyfiken, vad är det för inriktning du går på Realgymnasiet och vad gör man på den? :)

2011-10-11 @ 07:26:36
URL: http://musicsacha.blogg.se/
Postat av: okänd

när hade du sex senast?

2011-10-11 @ 12:02:53
Postat av: anonym talar

Vad tycker du om dessa?

Jacqueline Nisenvall

Hanne Westman

Hannah Westberg

Emelie eriksson

Tess jonsson

Keliie jonnson

Sofia jonsson

Nicole Lodin

Issabelle broman

Amanda håden

2011-10-11 @ 13:56:04
Postat av: jacqueline nisenvall

blir aldrig förvånad längre när jag ser att jag alltid dyker upp på ngn frågestund när personer frågar vad tkr du om ''den & den personen''



1. trivs du bra på din skola lr saknar du haga något? :)

2. vad gör du oftast på helgerna?

3. om du fick ändra på något, vad som helst. vad skulle det vara då ?

2011-10-11 @ 21:12:58
URL: http://jacquelinenisenvall.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: