galen kväll!

Som jag sa igår så var planerna att dra på en fest, och så blev det. Jag och Julia åkte först och va med Anton och Sandra ute på Alnö i Sandras lägenhet. Spelade kortspelet ''hora'' som nog alla känner till, med sjukt roligare och nya regler som Sandra kunde! Typ 3 ''three is for me'', 5 ''five is for mike'', 6 ''six is for dicks''. Sedan skulle vi ta bussen till Irma, men istället var vi tvungen att ringa mamma efter skjuts, så vi skulle komma fram någon gång.

Raul och Sanna sprang ut till vägen och mötte oss, sedan gick vi till Irma och där var det ganska mycket folk. Vi satte oss i köket direkt med några randoms och började spela hora, det var ju gaaanska många som åkte på en rejäl fylla, haha! Under kvällen hann jag träffa både nytt och gammalt folk, såna jag kände och inte kände så det var awesome! Henke kom också förbi en stund och jag cyklade på hans cykel.

När vi skulle hem så vandrade jag och Anton till Alnö Centrum som tog typ en halvtimme. Och jag hade hicka hela vägen, sjuuukt jobbigt! Men vi hade tur, bussen kom strax efter att vi hade kommit fram, så då satte vi oss på den tomma bussen och åkte ner till stan och bytte.


Dagen efter mådde man väl sådär...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: