godddaaG

Har inte hänt så mycket alls idag, fick kuponger på 50 kr av skolan tills våra riktiga matkort kommer, så jag, Julia, Vickan och Bella åt gratis donken idag. Bättre kan det inte bli, right? Slutade tidigare än vad vi skulle också, och då åkte jag hem till kära Johan som jag inte har varit med på över en vecka.... Vi såg på Sunes sommar och myste på!

Nu sitter och och vaktar min pasta så att den inte kokar över, så snart blir det käk asså..

Ikväll ska jag ut med Julia och Andreas, snacka lite skit sådär. Sedan klockan 9 ska jag sitta bänkad framför tvn med cola och popcorn för att se DHW premiären!!!!!!! WIHOOOOO



Kommentarer
Postat av: Anonym

vad går du för linje?

2011-10-04 @ 20:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: