gossip girl

Hejsan! Just nu ligger jag i sängen och har snart avslutat gossip girl S1. Hoppas bara på att säsong 2 hinner laddas ner innan jag sett klart 1an...

Idag var jag hemma från skolan, vilket faktiskt kunde ha varit det största misstaget ever eftersom vi tydligen slutade 12. Så jag hade lika gärna kunnat gått.... Vid 1 kanske så gick jag ut med Julia och Andreas, vi såg gossip girl och åt popcorn hemma hos mig, mys! Sedan åkte Andreas till stan för att göra en sak. Julia stannade hemma hos mig och somnade, haha!

Efter middagen gick jag, Andreas, Julia och Dompa ner till citygross en stund o chilla, och det dröjde inte länge innan vi bestämde oss för att traska hemåt igen. Så nu mina vänner, ligger jag i sängen och ser på gp och dricker cola. PussPuss



Världens bästa lilla Julia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: