hela min dag är FÖRSTÖRD!!!

Ja hejsan! Ska berätta lite om gårdagen nurå...

Igår efter middagen skjutsade mami ner mig till staden, Andreas och Isaak mötte mig på stan. Sedan gick vi upp till bion och köpte biljetter så det var klart, efteråt gick vi utanför och stog där i typ 2 timmar som no-lifers innan vi gick in till nå bord på bion och satte oss och vänta på att bion skulle börja...

Halv 9 gick vi in o satte oss, spänningen steg för varje minut som gick, haha närå! Men iallafall så var filmen asläskig, när vi gick därifrån trodde jag att jag skulle gå in i Toby vart jag än gick, bajsläskigt... Att sova ensam gjorde ju inte saken bättre, hahaha!

Idag har jag varit på skolan, lunch på donken, rättegång. Fuck livet liksom.



Vill ha sommar och vill bli brun igen. Kolla vilken sexig bild asså, shit vilken brud..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: