ja jag suger på att uppdatera

HEJ, jag har uppdaterat sämst dom senaste dagarna, veckorna! Det beror på olika saker som jag inte vill tala om.

Idag vid 5 åkte jag ner till stan och mötte upp Julia, hennes pappa Bosse och hans tjej Eva för att käka middag på kebab city... Jag och Julia tröck i oss en varsin kebab tallrik, hehe fettgott.. Sedan gick vi till hemmakväll och köpte lite godis innan vi åkte upp till bion för att se jägarna 2, SOM VAR HELT JÄVLA AWESOME!!!! Mycket bättre än 1an, och kan ha varit den bästa filmen jag sett på åratal!

Imorgon kommer pappa upp tydligen, så ska käka middag där och förhoppningsvis dra ut lite senare! ;)


MÅSTE HA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: