ps. i love you

Inatt har jag haft sovsällskap av lilla vovven Dogge som jag lånar av Erika på måndagar, och jävlar vad han gnydde och saknade husse och matte, haha. Men jag somnade trots allt gnäll!

Idag har vi inte gjort så mycket, bara varit i timrå som vanligt. Lekt lite med hundarna. Sedan åkte jag och Jullan till citygross och köpte godis och träffade Kalle. Träffade även Hannes påväg därifrån, hade Dogge i väskan hela vägen upp till Erika, hihi så söt han är!

Nu håller jag på och lagar kött och potatisgratäng åt mamma och syster, duktig jag är va?



Haha ful han ser ut!


Kommentarer
Postat av: Nicole

men sanna! ha inte hunden i väskan fan vad taskigt.

2011-10-03 @ 19:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: