shopping!

Idag började vi klockan 12, vi började med att vänta in alla som skulle vara med idag. Sedan åkte vi till en liten gräsplan. Bella fick ha Ulla, polishunden. Jag fick en bajs stor schäfer hane som hette Urban och Emma fick ha en ganska lugn schäfer. Jag fick alltså den jobbigaste jäveln av dom alla. Det slutade med att vi alla 3 fick massa blåsor på händerna för hundarna drog så mycket och var så jävla starka! Klockan 2 började vi dra oss hemåt, det var nog höjdpunkten på hela jävla dan, va slut som fan!

När jag kom hem bytte jag om osv och sedan kom Bella hit, vi tog bussen till birsta. Först skopunkten där hon köpte 2 par skor den jäveln... Haha sedan åkte vi till birsta och käkade go'mat.


9 veckor gammal grand danois!


Detta är iaf vad jag fick med mig hem, lämnade tillbaka en annan stickad tröja för den sticktes...


Ett beige och ett brunt nagellack


Vit stickad kofta


Svart poncho/halsduk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: