SKM

Igår kom Cissi till mig vid 9-10, lyssnade på lite partymusic innan vi drog till skönsmon. Vi skulle egentligen ha åkt till bredsand och varit med Sofia, men det verkade sämst där hon va så vi va med Nisse, Emelie och massa fler. Vi åkte hem vid 1 kanske, då kom Johan till mig och sov, och jag stekte bacon medans han sov. Också jävlades jag med han när sov, men han märkte ingenting, hahahhaha!

Idag har jag inte gjort ett jävla skit, lyssnat på musik, ätit och duschat. Sedan käkade jag middag hos mormor och morfar, de va gott. Åkte hem efter middagen och va med Julia, vi spelade kort, lyssnade på musik och pratade om allt, typ.

Hon gick hem för ett tag sedan och då kom Henke och Henke, vi ligger i sängen och ser på DHW, som för övrigt är den bästa serien som någonsin gjorts!



Jag och snyggingen!



Nån gammal maskin som morfar hade, ni vet typ en sån där projektor :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: