tjooooosan trosan

Igår drog jag ut med fina vänner! Hade sjukt roligt och det blev en galen kväll! Att folk bara inte kan bete sig.... Tänker inte berätta några detaljer om gårkvällen iallafall, blir bara irriterad när jag tänker på det!

Idag har jag bara chillat, läst frida-tidningen och druckit cola. Tiden gick och jag duschade osv, sen plötsligt var klockan halv 5, och jag och Julia skulle på birsta då, så jag fick en raket i arslet och började fixa mig och bestämma kläder osv. Och så bra som jag är så har jag sminkat mig och snart klätt på mig, det enda som saknas är att håret blir tort så jag kan fixa de =)


Kommentarer
Postat av: Cecilia.

Lätt coolaste bilden på hela bloggen typ. Ska fan också kirra en sån där! PHETT!!!!

2011-10-18 @ 05:23:05
Postat av: Cecilia.

Lätt coolaste bilden på hela bloggen typ. Ska fan också kirra en sån där! PHETT!!!!

2011-10-18 @ 05:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: